Właścicielem serwisu mieszczącego się pod adresem internetowym www.victoriafashion.pl jest Butik VictoriaFashion MARTA SKUTNIK zarejestrowany pod adresem 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 81/3 lok.106, nip 966-131-52-60 zarejestrowanym w CEIDG
Korzystanie z serwisu victoriafashion.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zamówień.
I. Definicje
Klient – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynność prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie internetowym victoriafashion.pl. Klientem może być Konsument lub Przedsiębiorca.
Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę internetową www.victoriafashion.pl Sklep internetowy www.victoriafashion.pl – prowadzony przez Butik VictoriaFashion serwis sprzedaży on-line, dostępny dla Klientów i Użytkowników, na stronie internetowej www.victoriafashion.pl
Asortyment – towar oferowany przez Butik VictoriaFashion w Sklepie internetowym www.victoriafashion.pl
Cena regularna – wskazana w PLN wartość brutto Asortymentu jaką Klient zobowiązany jest zapłacić na www.victoriafashion.pl
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Rejestracja – proces zakładania Konta przez Klienta.
Konsument – osoba fizyczna nabywająca Asortyment od victoriafashion.pl w związku z czynnościami niezwiązanymi bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna nabywająca Asortyment od victoriafashion.pl w związku z czynnościami związanymi z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i korzystająca z usług victoriafashion.pl w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – wirtualny zbiór zasobów i uprawnień przypisanych konkretnemu Klientowi, który dokonał pełnej Rejestracji, służący do realizacji składanych Zamówień z logowaniem do Konta, zawierający historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych produktów dostępnych w Sklepie internetowym victoriafashion.pl, dane dotyczące wpłat.
Koszyk– usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego victoriafashion.pl polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia Asortymentu, wyświetlenia podsumowania. Ceny regularnej poszczególnych produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki). Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Asortyment, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy sprzedaży oraz dane osobowe Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
Regulamin – niniejszy zbiór przepisów i zasad regulujących sprzedaż on-line w Sklepie internetowym.
Sprzedawca – odpowiednio Butik VictoriaFashion zawierający Umowę sprzedaży z Klientem.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Asortymentu za zapłatą Ceny regularnej powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w szczególności koszty wysyłki. Umowa sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w momencie otrzymania przez Klienta od Butik VictoriaFashion wiadomości email o tytule „Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży” ,wysłanej na adres email wskazany w Zamówieniu Umowa Sprzedaży określa w szczególności wybrany Asortyment, jego główne cechy, Cenę regularną, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki.
II. Zasady rejestracji
- Rejestracja polega na utworzeniu i aktywacji indywidualnego Konta poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego www.victoriafashion.pl w którym Klient podaje swoje dane teleadresowe. W wyniku takiej rejestracji Klient otrzymuje login i hasło do indywidualnego Konta. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym w celu potwierdzenia Rejestracji. Po potwierdzeniu Rejestracji Klient otrzymuje na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym, dostęp do indywidualnego Konta, z którego może korzystać po zalogowaniu poprzez podanie zgłoszonego podczas Rejestracji adresu e-mail oraz indywidualnego hasła.
- Jeśli Klient nie pamięta hasła dostępu do Konta lub chce zmienić dotychczasowe hasło, powinien wysłać wiadomość email na butik@victoriafashion.pl Sklepu internetowego victoriafashion.pl podając adres-mail, którym posłużył się podczas zakładania Konta. Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z wygenerowanym linkiem do zmiany hasła.
- Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta. Klient ponosi odpowiedzialność za podawanie niepełnych, nieaktualnych bądź nieprawdziwych danych bądź brak ich aktualizacji.
- Klient może posiadać tylko jedno Konto przypisane do jednego adresu e-mail.
- Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym indywidualnego hasła dostępu do Konta.
- Do korzystania z indywidualnego Konta upoważniony jest wyłącznie Klient, którego dane były wskazane podczas rejestracji.
- Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: butik@victoriafashion.pl lub też pisemnie na adres: Butik VictoriaFashion Marta Skutnik 15-003 Białystok Sienkiewicza 81/3/106 Założenie Konta nie jest wymagane, aby złożyć Zamówienie.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług, tj. usunąć Konto za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości Konta i/lub odmówić dalszego prawa do korzystania przez Klienta (zarówno tego posiadającego Konto, jak i nie posiadającego Konta) ze Sklepu Internetowego www.victoriafashion.pl a także składania Zamówień, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w sytuacjach, gdy Klient narusza postanowienia pkt II ust. 5 oraz pkt III ust. 6 Regulaminu.
III. Przyjmowanie i realizacja Zamówień
- Prezentacja Asortymentu wraz z jego Ceną regularną w Sklepie internetowy victoriafashion.pl nie stanowi oferty jego zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży, po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę złożonego przez Klienta Zamówienia. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na warunkach wskazanych poniżej.
- Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.victoriafashion.pl w następujący sposób:
a. Klient dodaje wybrany Asortyment do Koszyka, po czym przechodzi do formularza Zamówienia,
b. Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu Zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży. Klient, który nie posiada Konta musi samodzielnie wypełnić formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy sprzedaży. W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy sprzedaży; Asortyment oraz jego ilość, miejsce i sposób dostawy Asortymentu, sposób płatności. W wypadku Klientów będących Przedsiębiorcami lub Konsumentami wykonującymi działalność gospodarczą niezbędne jest także podanie nazwy oraz adresu firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP.
c. Klient wybiera jeden z udostępnianych przez victoriafashion.pl sposobów dostawy Asortymentu,
d. Klient wybiera sposób zapłaty Ceny regularnej i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia kosztów realizacji Umowy sprzedaży,
e. Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego victoriafashion.pl (przycisk: „Kupuję i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu,
f. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka,
g. w zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że Zamówienie dotarło do Sklepu internetowego victoriafashion.pl co jest tożsame z przyjęciem Zamówienia i jego dalszym procedowaniem przez Butik VictoriaFashion
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta od Butik VictoriaFashion wiadomości e-mail zawierającej w tytule „Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży”, wysłanej na adres email wskazany w Zamówieniu, stanowiącej potwierdzenie zawartej pomiędzy stronami Umowy sprzedaży, w tym kupionego przez Klienta Asortymentu, jego ceny oraz ew. kosztów jego transportu, a także innych istotnych warunków zawartej Umowy sprzedaży..
- Jeśli Sprzedawca nie może zawrzeć Umowy sprzedaży w całości lub w części z uwagi na to, że Asortyment nie jest dostępny, bądź z uwagi na nieprzewidziane okoliczności nie został dostarczony do Sprzedawcy bądź uległ uszkodzeniu lub utracie, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi Klienta poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail wskazany w Zamówieniu oraz zwróci mu otrzymaną cenę nie później jednak niż w terminie 7 dni od momentu przekazania informacji o niemożliwości zawarcia Umowy sprzedaży.
- W ramach złożenia Zamówienia, Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego victoriafashion.pl formularzu wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta;
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu Internetowego victoriafashion.pl, a także w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
- terminowej zapłaty należności i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości;
- terminowego odbioru Asortymentu zamówionego przy wykorzystaniu sposobu dostawy i płatności za pobraniem.
- Do każdej zawartej Umowy sprzedaży wystawiany jest dokument sprzedaży który wysyłany jest do Klienta wraz z zamówionym Asortymentem w formie wydruku.
- Butik VictoriaFashion zastrzega, że dokonywanie modyfikacji Zamówienia nie jest możliwe. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli Klient zdecyduje się na inny model oferowanego Asortymentu, powinien on ponownie złożyć Zamówienie na alternatywny Asortyment, jednocześnie informując za pośrednictwem poczty elektronicznej Butik VictoriFashion o zmianie.
IV. Ceny asortymentu
- Wszystkie ceny Asortymentu zamieszczone na stronie internetowej Sklepu internetowego www.victoriafashion.pl podawane są w złotych polskich
- Ceny Asortymentu nie obejmują kosztów dostawy Asortymentu. Aktualna informacja o kosztach dostawy dostępna jest na stroni internetowej www.victoriafashion.pl w zakładce dostawa
- Cena podana przy każdym Asortymencie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Sklep internetowy www.victoriafashion.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Asortymentu będącego w ofercie Sklepu internetowego www.victoriafashion.pl w związku z dostawą tego samego modelu w wyższej cenie od
- Produkty z oznaczeniem SUPER OFERTA nie podlegają rabatom
V. Płatności
- Przy składaniu Zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu płatności za Asortyment spośród możliwości podanych na stronie Sklepu internetowego www.victoriafashion.pl Klient może dokonać płatności kartą kredytową lub korzystając z szybkiego przelewu w systemie Przelewy24, za pobraniem oraz może skorzystać z odroczonej płatności P24NOW lub Pay Po z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- Płatność za Asortyment za pobraniem możliwa jest w przypadku Zamówienia nie przekraczającego kwoty 800zł /osiemset złotych/ w przypadku przewoźnika Kurier za pobraniem
- W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail na adres podany podczas składania Zamówienia. Nieuiszczenie płatności w terminie 24 godzin od momentu złożenia Zamówienia, spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest uiścić opłatę w wysokości 26zł /jest to koszt przesyłki który opłacamy z góry/ przed wysłaniem zamówienia, blikiem na nr 883315129 lub przelewem na konto Kwota pobrania bedzie pomniejszona o koszt 26zł. Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku braku odbioru i zapłaty za Asortyment w wyznaczonym terminie, Asortyment wraca do Sprzedawcy, o czym Klient zostaje poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail. Klient otrzymuje drogą emailową wezwanie do uiszczenia opłaty kosztów przesyłki powrotnej w związku z nieodebraniem paczki w wysokości 26zł
- Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego drogą elektroniczną od Sklepu internetowego victoriafahion.pl. Kody rabatowe są ograniczone czasowo
VI. Sposoby i terminy dostawy Asortymentu
- Miejscem spełnienia świadczenia z Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę jest miejsce, w którym Asortyment zostanie odebrany (a w razie wątpliwości miejsce, w którym Asortyment powinien zostać odebrany według wskazania Klienta).
- Dostawa Asortymentu odbywa się w sposób wybrany przez Klienta (kurier, paczkomat, bądź odbiór osobisty), określony w Zamówieniu. Koszty dostawy Asortymentu, opłacane są przez Klienta przy opłacaniu Zamówienia. Dostępne aktualne metody oraz koszty dostawy Asortymentu są wskazane w zakładce „Dostawa oraz każdorazowo w zakładce danego Asortymentu, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania Umową sprzedaży.
- W przypadku odbioru osobistego Klient zostanie poinformowany na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia o możliwości odbioru Asortymentu. Asortyment może być odebrany w godzinach otwarcia magazynu tj. 9-17 w ciągu maks 3 dni. Zamówiony towar zostanie wydany Klientowi, który złożył Zamówienie lub osobie przez niego upoważnionej. Butik VictoriaFashion może zażądać od osoby odbierającej Asortyment podania numeru, a także okazania dokumentu tożsamości oraz pisemnego potwierdzenia odbioru Asortymentu. W przypadku braku dokonania odbioru Asortymentu w terminie określonym w ust.3 Butik VictoriaFashion skontaktuje się z Klientem celem wyjaśnienia sytuacji i wezwie go do odbioru zakupionego Asortymentu w terminie dodatkowych 2 dni. Brak odbioru Asortymentu w tym terminie może skutkować odstąpieniem przez Butik VictoriaFashion od Umowy sprzedaży.
- Dostawa Asortymentu możliwa jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Asortymentu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Asortymentu przez kuriera.
- Termin dostawy Asortymentu do Klienta wynosi do maks 2dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży
- Klient winien dokonać sprawdzenia stanu Asortymentu bądź gdy jest to utrudnione, stanu przesyłki (opakowania) niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek widocznych uszkodzeń lub ubytków przesyłki Klient powinien w obecności przewoźnika sporządzić odpowiedni protokół szkody oraz niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Butik VictoriaFashion emailowo na butik@victoriafashion.pl lub telefonicznie 883315129 W stosunku do niedających się zewnątrz zauważyć uszkodzeń lub ubytków przesyłki Klient powinien w terminie do 2dni od dnia doręczenia mu przesyłki dokonać ich zgłoszenia bezpośrednio do przewoźnika lub do biura Butiku VictoriaFashion butik@victoriafashion.pl informując o zaistniałej sytuacji. Powyższe w żadnym wypadku nie ogranicza jednak praw Konsumenta w zakresie rękojmi na zakupiony Asortyment przyznanej mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Z chwilą wydania przez Butik VictoriaFashon Asortymentu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Asortymentem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Asortymentu. Butik VictoriaFashion w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Asortymentu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go temu Klientowi Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania Asortymentu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi on, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Butik VictoriaFashion nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Asortymentu lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności, jeśli są one spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedający zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia Produktu.
- W celu przyspieszenia realizacji Zamówienia Asortyment może zostać wysłany w kilku przesyłkach, powyższe nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami dla Klienta.
VII. Postępowanie reklamacyjne
.
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w Sklepie internetowym www.victoriafashion.pl w związku z wadami Asortymentu. Wszystkie roszczenia w związku z reklamacją Asortymentu należy kierować do Butik VictoriaFashion Reklamacja zostanie przesłana do producenta odzieży w zależności od reklamowanego towaru i rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
- W przypadku złożenia reklamacji, Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Asortyment na swój koszt wraz z formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie sklepu www.victoriafashion.pl na adres Butik VictoriaFashion Marta Skutnik Sienkiewicza 81/3/106 15-003 Białystok
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail podany w Zamówieniu, datę zakupu, numer transakcji, opis sytuacji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację oraz datę wystąpienia wady, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Butik VictoriaFashion zwraca się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie tych danych lub informacji.
- W przypadku nieuznania reklamacji za uzasadnioną przez producenta odzieży, Klient ma możliwość złożenia odwołania od reklamacji. Butik VictoriaFashion rozpatruje odwołanie od reklamacji wraz z producentem odzieży bez zbędnej zwłoki w terminie 30 dni, liczonych od momentu otrzymania odwołania od reklamacji. W przypadku szczególnie skomplikowanym, gdy nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi w terminie określonym powyżej, Butik VictoriaFashion informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności , które muszą zostać ustalone i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 60 dni od momentu otrzymania odwołania od reklamacji.
Regulacje dotyczące Klienta będącego Konsumentem
- Butik VictoriaFashion ponosi przed Konsumentem odpowiedzialność za brak zgodności Asortymentu z umową sprzedaży.
- Asortyment jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z umową sprzedaży pozostają w szczególności jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto Asortyment, aby został uznany za zgodny z umową sprzedaży, musi:
- nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Asortyment tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
- być dostarczany z załączonymi na zdjęciu w ofercie akcesoriami.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Asortymentu z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Asortymentu, jeżeli:
- Producent umieścił dodatkowe zawieszki lub części asortymentu wynikające z zaprojektowanej kolekcji i zostaną one usunięte w trakcie użytkowania przez Klienta
- Niewłaściwe czyszczenie lub pranie asortymentu niezgodne z etykietą umieszoną przez producenta na danym asortymencie
- Jeżeli Asortyment jest niezgodny z umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Asortymentu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawca, może on odmówić doprowadzenia Asortymentu do zgodności z umową.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Asortymentu z umową, wartość Asortymentu zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Asortymentu do zgodności z umową sprzedaży.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Asortymentu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Asortymentu z umową jest nieistotna. Domniemywa się, że brak zgodności Asortymentu z umową jest istotny, chyba że Sprzedawca udowodni nieistotność braku zgodności Asortymentu z umową.
- Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Asortymentów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Asortymentów, a także w odniesieniu do innych Asortymentów nabytych przez Konsumenta wraz z Asortymentem niezgodnym z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Asortymenty zgodne z umową.
- Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Ponadto Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej , z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
d. Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
Powyższe wymagania, co do postępowania reklamacyjnego nie naruszają ani nie ograniczają praw Klienta do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa. Powyższe wymagania w odniesieniu do Konsumentów należy interpretować każdorazowo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Regulacje dotyczące Klienta będącego Przedsiębiorcą:
- Klient będący Przedsiębiorcą ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Asortymentu ogranicza się do kwoty, jaką Klient będący Przedsiębiorcą zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Asortymentu, z zastrzeżeniem zdania następnego. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał Asortymentu w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Jeżeli zakupiony Asortyment jest wadliwy, Klient Przedsiębiorca może:
a) żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, chyba że naprawa jest niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedawcę lub wymaga nadmiernych kosztów,
b) żądać wymiany Asortymentu na nowy, chyba, że wymiana jest niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedawcę,
c) żądać odpowiedniego obniżenia ceny Asortymentu,
d) odstąpić od Umowy sprzedaży, o ile wady nie są nieistotne.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Asortymentu nieposiadającego wad, kosztów naprawy lub wymiany oraz rodzaj i stopień stwierdzonej wadliwości, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.
- Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta Przedsiębiorcę sposobu płatności za Asortyment, chyba że wprost wskaże on inny..
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta Przedsiębiorcy za wady Asortymentu jedynie w przypadku ich zgłoszenia Sprzedawcy w okresie 2 lat od momentu zawarcia pomiędzy stronami umowy sprzedaży Asortymentu.
VIII. Odstąpienie od Umowy sprzedaży
- Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość może w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Asortymentu odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
- Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone na przykład:
a. pisemnie na adres: Butik VictoriaFashion Marta Skutnik 15-003 Białystok Sienkiewicza 81/3/106
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres butik@victoriafashion.pl
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia Asortymentu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy sprzedaży, która:
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokonuje zwrotu Konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy w terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu, na podany przez Konsumenta numer rachunku bakowego. Konsument zobowiązuje się wskazać dane umożliwiające dokonanie zwrotu płatności.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Asortymentu. Zwrotu zakupionego Asortymentu Konsument może też dokonać osobiście w siedzibie firmy w takim przypadku Konsument nie ponosi kosztów odesłania Asortymentu.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, zwrócić Asortyment Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Asortymentu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Asortyment na adres Butik VictoriaFashion Marta Skutnik Sienkiewicza 81/3/106 15-003 Białystok W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Asortymentu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Asortymentu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Asortymentu do sprzedaży jako Asortymentu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Asortymencie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Asortymentu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego victoriafashion.pl w tym koszty badania Asortymentu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Asortymentu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania). Z uwagi na powyższe, victoriafashion.pl zaleca, aby Asortyment zwrócić w opakowaniu, w którym go otrzymał, z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami. Możliwe jest naruszenie opakowania w celu sprawdzenia, czy otrzymany towar jest zgodny z zawartą Umową sprzedaży. Jednakże stopień ingerencji Konsumenta w opakowanie nie może być bardziej dotkliwy niż w sytuacji, w której Konsument miałby się z nim zapoznać w Salonie stacjonarnym..
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b. w których przedmiotem świadczenia jest Asortyment nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. w których przedmiotem świadczenia jest Asortyment dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. produktów kosmetycznych, bielizny.;
- w której przedmiotem świadczenia jest Asortyment, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
- Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą.
- W przypadku przekroczenia przez Konsumenta terminów dotyczących odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca odeśle Konsumentowi zwrócony Asortyment na jego koszt.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, którą stanowi:
a. zmiana istniejących lub wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
b. wydanie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego powodującego obowiązek zmiany Regulaminu;
c. konieczność dostosowania rozwiązań technicznych i informatycznych przy organizacji Sklepu do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym;
d. zmiana organizacyjna lub prawna Sprzedawcy;
e zmiany modelu biznesowego Sprzedawcy wymuszające zmiany w Regulaminie.
- W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie internetowym www.victoriafashion.pl. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Ponadto Sprzedawca poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami pkt II ust. 7 Regulaminu.
- Klientów, którzy dokonali zakupu danego Asortymentu przed wejściem w życie zmian Regulaminu, obowiązuje Regulamin w wiążący w dacie złożenia Zamówienia.
- Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych (w tym logo Sklepu internetowego victoriafashion.pl, układu i kompozycji stron internetowych Sklepu internetowego victoriafashion.pl , zdjęć opisów zamieszczonych na www.victoriafashion.pl, które są własnością Butik victoriaFashion a także innych praw własności intelektualnej i przemysłowej, w szczególności kopiowania, powielania i wykorzystywania zdjęć należących do victoriafashion.pl bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Butik VictoriaFashion chyba, że możliwość wykorzystania wyżej wskazanych elementów graficznych wynika z wprost obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nazwy Asortymentu i producentów są wykorzystywane wyłącznie w celach handlowych i są zastrzeżonymi znakami towarowymi producentów.
- W przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta, Butik VictoriaFashion może rozwiązać Umowę sprzedaży z Klientem oraz dochodzić stosownych roszczeń, jak również czasowo zablokować dostęp do serwisu.
- Wszelkie spory mogące powstać w związku z Umową sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem będącym Konsumentem, a Butik VictoriaFashion Marta Skutnik na zasadach określonych w Regulaminie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Butik VictoriaFashion, a Klientem będącym Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Butik VictoriaFashion
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Wybór w ramach niniejszego Regulaminu prawa polskiego nie pozbawia osoby będącej Konsumentem ochrony przyznanej jej na mocy prawa, którego nie można wyłączyć na drodze umowy, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby stosowane w przypadku braku zastosowania klauzuli wyboru prawa polskiego.
- Za zakupiony towar istnieją następujące rodzaje płatności: PRZELEWEM na konto, szybkie płatności kartami, blikiem, PRZELEWY 24 lub odroczone płatności PAY PO, P24Now oraz ZA POBRANIEM
- PRZELEW- WPŁATA NA KONTO ZA ZAMÓWIENIE: Butik VictoriaFashion nr konta PL 39 1160 2202 0000 0003 5436 0502 (Millennium SA) SWIFT BIGBPLPW
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady /UE/ 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), obowiązującego od 25 maja 2018 pragniemy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało. Szanujemy Państwa prywatność w tym dane osobowe. Państwa dane są u nas bezpieczne i chronione. Informujemy, że podane przez Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Administratora i w każdej chwili można się z nim skontaktować. Administratorem Państwa danych osobowych jest Butik VictoriaFashion.
- Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy- na podstawie art.6 ust 1 lit.b z dnia 27 kwietnia 2016 r ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych a także w zakresie niezbędnym do wykonania umowy związanej z zawarciem sprzedaży towarów z Butiku. Dane mogą być wykorzystywane w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego w stosunku do swoich usług i produktów, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
12. Wymagania systemowe i techniczne
W celu optymalnego działania naszego sklepu internetowego mieszczącego się pod adresem www.victoriafashion.pl oraz dostępu do wszystkich jego funkcjonalności od strony Klienta wymagany jest:
- komputer, laptop, tablet, telefon komórkowy lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji min 15, Internet Explorer w wersji min 9, Opera w wersji min 10, Google Chrome w wersji min 12, Safari w wersji min 4 (nie gwarantujemy poprawnej pracy sklepu na starszych wersjach przeglądarek)
13. Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.06.2022 r.